Lägerponny

Imorrn är det dagridläger på stallet där Erjan står. Det är för rätt små barn, så det blir väl mest skritt och lite trav. Update därifrån kommer!
 
Igår hade jag tänkt att mamma skulle longera och jag sitta på, men mamma var tydligen tvungen att åka iväg för att köpa en grill (?!) Så jag tränade dressyr och kondition med henne. Först red jag en stund i skritt trav och galopp, kände lite på alla gångarter. Jag försökte jobba henne i form, och hon var ganska fin ett tag faktiskt...
Efter det konditionstränade jag henne. Vid paddocken finns som en uppförsbacke som man rider nerför för att komma till paddocken och uppför för att komma därifrån. Så jag travade nerför backen och växlade lite mellan trav och galopp uppför. Hon var verkligen grymt duktig!
 
Idag är jag på ridskolan om det är öppet. Jag ska hålla er uppdaterade om allt hela dan! Mohahahah :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0